HefeiPemasangan pengubah distribusiApakah sebab-sebab pemakaian

  • masa pelepasan:2024-02-24 18:27:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:304
  • Penerangan pantas:

    Hefei, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar?

Kandungan artikel
kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

HefeiMenurut statistik

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal,HefeiSaiz pengubah jenis kering, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi,HefeiApa prinsip pengubah kuasa, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Sesetengah diikat dengan pita plastik,HefeiPengubah 200 KVA minyak terjun, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

ResitaSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:


HefeiPemasangan pengubah distribusiApakah sebab-sebab pemakaian



Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Garis produkAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

bekalanKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Dipersediakan dengan pengawal suhu, tetapkan penggera masalah umum menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

HefeiSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

HefeiMaklumat produk lain
  • NetivotPenukar jenis kotak pengubahMempengaruhi margin keuntungan industri

    NetivotPenukar jenis kotak pengubahMempengaruhi margin keuntungan industri

  • OfaqimPenukar jenis kotak pengubah jenis keringModel perniagaan

    OfaqimPenukar jenis kotak pengubah jenis keringModel perniagaan

  • Gan YavnePenukar kapasitas kelebihan muatan tinggiFungsi alat pelindung

    Gan YavnePenukar kapasitas kelebihan muatan tinggiFungsi alat pelindung

  • Qiryat ShemonaPenukar kawalan 15KVAKesan operasi tanpa pemandu

    Qiryat ShemonaPenukar kawalan 15KVAKesan operasi tanpa pemandu

  • Kefar YonaPenukar kotak LandscapeBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian

    Kefar YonaPenukar kotak LandscapeBeberapa perkara yang perlu diberi perhatian

  • maalot TarshihaPenukar kotak pengubah jenis keringPenstabilan keseluruhan pasaran

    maalot TarshihaPenukar kotak pengubah jenis keringPenstabilan keseluruhan pasaran

  • NesherPenukar kuasaamat disyorkan

    NesherPenukar kuasaamat disyorkan

  • Et TiraPenukar kuasa S13- 50Komposisi dan fungsi

    Et TiraPenukar kuasa S13- 50Komposisi dan fungsi

  • segera:Peringatan: Maklumat HefeiPemasangan pengubah distribusiApakah sebab-sebab pemakaian memberi anda HefeiPemasangan pengubah distribusiApakah sebab-sebab pemakaian oleh syarikat kami, perkhidmatan HefeiPemasangan pengubah distribusiApakah sebab-sebab pemakaian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HefeiPemasangan pengubah distribusiApakah sebab-sebab pemakaian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HefeiPemasangan pengubah distribusiApakah sebab-sebab pemakaian. HefeiPemasangan pengubah distribusiApakah sebab-sebab pemakaian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HefeiPemasangan pengubah distribusiApakah sebab-sebab pemakaian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!